Web odeljak

Onlajn prisustvo i dostupnost su dramatično promenili način poslovanja tokom poslednjih godina. Postalo je skoro neophodno da kompanije, bilo srednjih veličina bilo u razvoju, naprave strategiju za svoje onlajn poteze kako bi što efikasnije mogle da interaguju sa klijentima. Tradicionalno, biti dostupan na internetu se pristupalo tako što ono što treba da se uradi davalo nekolicini eksperta ili manjem IT odseku, što se pokazalo jako neefikasnim i skupim modelom poslovanja. Model internet odeljka omogućava strateškim ciljevima da se integrišu unutar kompanije, i  da se fokusira na proizvod tog menadžmenta, omogućavajući vašem poslu da uživa u produktivnom internet iskustvu bez nekog finansijskog opterećivanja.

Činjenice koje govore da je efektivan web sadržaj ključan za uspeh, je teško zanemariti:

  • Prema jednom istraživanju, jedan hardver prodavac je došao do zaključka da je 48% posetioca njegovog sajta kupovalo ustvari kod njegovog konkurenta samo zbog izostavljanja posebnih delova sajta.
  • 83% onlajn posetioca će verovatno napustiti web sajt ako im oduzima previše vremena da pronađu šta traže (Artur Andersen).
  • Forester istraživanje tvrdi da 58% klijenata se neće vratiti na neki sajt kada se susretnu sa problemom prilikom pristupanja web sajtu (Forester istraživanje).
  • 25 milijardi dolara se izgubi godišnje zbog problema pristupanja web sajtu (Zona istraživanje).

Šta prouzrokuje ove probleme? U prošlosti, oni koji su donosili odluke su internet operacije tretirali kao poseban odeljak, tako što bi ili angažovali neku drugu organizaciju da održava njihov onlajn sadržaj, ili tako što bi taj posao prepuštali nekom manjem IT odseku. Neke kompanije dopuštaju da prođu godine bez da ažuriraju svoje internet usluge, i time pružaju svojim klijentima zastarele i netačne informacije koje mogu da dovedu kompaniju u situaciju da se suoči sa tužbama. 

Postalo je neophodno da kompanije zbog poslovanja usvoje razumljivu strategiju za ostvarivanje i održavanje jakog prisustva na internetu. Kako su se tradicionalni pristupi pokazali skupim i neefikasnim, oni koji su zaduženi za donošenje odluka moraju da se okrenu inovativnijem pristupu za integrisanje njihovog onlajn prisustva. Model internet odeljka je novi i jedinstveni način da se efikasno održavaju specifikacije kompanije na internetu, bez nekog bespotrebnog trošenja novca. Model internet odeljka koristi integrisaniji i aktivniji pristup onlajn poslovanju za razliku od tradicionalnih metoda, fokusirajući se na pretraživačku optimizaciju kako bi se povećali pristupi stranici i kako bi se poboljšala dinamika zaposlenih u menadžmentu. U stvari, prosečna internet reklamna stranica može poboljšati prodaju za neverovatnih 79% sa korisničkim redizajnom (Jakob Nilsen). 

Ovaj model nam takođe omogućava da radimo zajedno sa vašim poslom, kako bismo razumeli misiju i brige vaše kompanije. Model internet odeljka funkcioniše na sledeći način:

  • Model je fleksibilan i lako se adaptuje, što dozvoljava kompanijama da sve strategije svojih vebsajtova i praćenje posetioca prilagode svojim potrebama, a model je moguće menjati kako se kompanija menja.
  • Kompaniji se dodeljuje tim eksperta za upravljanje internetom što im dozvoljava da se upoznaju sa potrebama kompanije i onim što ta kompanija radi.
  • Plaćajući samo mesečne izdatke, za razliku od ogromnih predujamskih plaćanja, kompanije mogu značajno da smanje troškove plaćajući samo za usluge koje su im potrebne, i to kada su im potrebne.
  • Fokusirajući se na menadžmentski odnos sa klijentima, model vam pomaže da razumete potrebe i razmišljanja vaših klijenata, praveći na vašem sajtu efikasniji marketing.
  • Model nam omogućava da u potpunosti održavamo vaše prisustvo na internetu, davajući vama pristup našem nalogu i menadžerima projekta, 24 časovni pristup projektu i vašem statusu na internetu.
  • Na kraju, na vaše internet prisustvo se stalno motri zbog funkcionalnih grešaka, problema sa kompatibilnošću pretraživača, problema sa korišćenjem, i pronalaženje i otklanjanje kvara.

Istraživanja pokazuju da posle uspešnog iskustva na vašem sajtu, postoji 87% više mogućnosti da korisnici kupe od vas proizvode, i takođe postoje tri puta veće šanse da oni preporuče vaš sajt. Posmatrajući ovu statistiku, nema sumnje zašto je razumljivo to svakodnevno ažurirano prisustvo na internetu neophodno za uspeh vašeg posla.