Socijalno medijski marketing

Socijalno medijska optimizacija

Zbog svakodnevnog porasta popularnosti socijalnih medijskih sajtova razgovori su postali javni a razmišljanja korisnika sve manje privatna. Sajtovi kao što su fejsbuk, tviter, LinkedIn, Jutjub i brojni drugi, u današnje vreme čine četvrtinu vremena koje čovek provede na internetu. U proteklih deset godina, socijalni mediji su evoluirali u jedno moćno oruđe gde jedna pogrešna reč nekog uglednijeg korisnika može uništiti nečiji posao i gde su nam poznate ličnosti samo jedan video na Jutjubu daleko. Ukratko rečeno, socijalni mediji su postali novi PR.

Socijalni mediji omogućavaju kompanijama da se priključe bazi klijenata, da povećaju svest o brendovima kroz pozitivan govor, i da prate o čemu ljudi razgovaraju. Takođe su sve prisutniji i u poslovanju. 80% Američkih kompanija, kako B2C tako i B2B, trenutno koriste socijalne medije kako bi privukli nove potrošače i prospektivne klijente.

Međutim, skoro polovina kampanja socijalne medijske optimizacije (SMO) ne uspevaju da naprave neke rezultate, ponekad čak i naprave štetu kompaniji u tom procesu. Sa novim platformama i trendovima koji se javljaju svakog dana, brojnim kompanijama manjka novca i vremena koje je potrebno za vođenje jedne uspešne kampanje. Često kompanije imaju drugačiji pristup SMO-u, tako što angažuju razne slobodne programere koji vode različite delove kampanje i na kraju ipak ne uspevaju da prenesu glavnu poruku brenda. Neke druge kompanije koje imaju posebne odseke unutar svojih odeljenja koji se bave time, često ne uspevaju da uhvate “socijalni” aspekt socijalnih medija, sa svojim SMO kampanjama koje proizilaze kao neosetljive i izkalkulisane, i koje mogu da naštete njihovom brendu.

Web Solutions-ov tim eksperta za socijalne medije, tim dizajnera i stvaraoca prevazilaze sve gore navedene probleme tako što nude razumljivi, isplativi i efektivan, i u potpunosti urađen i podešen paket SMO paketa usluga koji će dosta povećati vašu onlajn dostupnost. Kada se prijavite za naše SMO usluge, biće vam dodeljen menadžer projekta koji će raditi direktno sa vašom kompanijom kako bi naučio identitet vašeg brenda i vaše SMO ciljeve, i onda vam dati predlog za jedinstveno skrojen paket davajući vremenski period za koji vi treba da postignete te ciljeve. Sa Web Solutions-om vi dobijate naša vremenski testirane alatke i usluge koje su tesno povezane sa našim menadžmentom kako bismo osigurali vaš SMO uspeh.